Klantenservice
Bij Bouma Floors staat klanttevredenheid hoog in het vaandel. Wij zetten ons in om ervoor te zorgen dat de producten die je bij ons bestelt tijdig en in goede staat bij je worden afgeleverd. Toch kan het voorkomen dat er iets niet helemaal naar wens is. In dat geval nodigen we je van harte uit om contact op te nemen met onze klantenservice, zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken.
Wanneer je een vraag of klacht hebt over onze producten of dienstverlening, kun je op twee manieren contact opnemen met onze klantenservice. Je kunt ons telefonisch bereiken op 0653989181 op werkdagen tussen 09.00 en 17.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur. Ook kun je ons een e-mail sturen via klantenservice@boumafloors.nl
Onze medewerkers zullen je klacht of vraag zorgvuldig onderzoeken en hun best doen om tot een bevredigende oplossing te komen. We streven ernaar om binnen 48 uur na ontvangst van je vraag of klacht inhoudelijk te reageren en deze op te lossen. Mocht het om welke reden dan ook langer duren, dan sturen we je binnen 2 werkdagen na ontvangst van je vraag of klacht een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer je een uitvoeriger antwoord kunt verwachten.
Bij Bouma Floors heb je altijd garantie op alle artikelen die je bij ons koopt. Naast de wettelijke garantie, die inhoudt dat een product moet doen wat de consument er redelijkerwijs van mag verwachten, geldt voor sommige producten ook een fabrieksgarantie.
Als je graag op de hoogte wilt blijven van nieuwe producten en ontwikkelingen bij Bouma Floors, dan kun je je tijdens het bestelproces registreren voor onze wekelijkse nieuwsbrief. Hierin delen we inspirerende ideeën en nieuwe aanbiedingen met je. We willen je geruststellen dat we jouw persoonlijke gegevens niet aan derden verstrekken. Als je op enig moment wilt afmelden voor de nieuwsbrief, dan is dat eenvoudig te doen. Je kunt jezelf afmelden via je account of via de link onderaan elke ontvangen nieuwsbrief.